Jak możemy Ci pomóc?

Najlepsze praktyki tworzenia i udostępniania treści w Link-do

Last updated on February 22, 2024

Najlepsze praktyki pomogą Ci w pełni wykorzystać linki Link-do, kody QR i  Link-in-bio. Te najlepsze praktyki obejmują:

  • Formatowanie linków
  • Udostępnianie linków i kodów QR
  • Dbanie o bezpieczeństwo odbiorców

Formatowanie linków

Najważniejszą rzeczą podczas tworzenia linków jest to, że w linkach Link-do rozróżniana jest wielkość liter .

Ogólne wskazówki

  • Staraj się, aby Twoje niestandardowe tylne połówki były krótkie i proste. Unikaj losowych liczb, liter i znaków specjalnych.
  • Upewnij się, że niestandardowa tylna połowa jest odpowiednia dla docelowego adresu URL. Link taki jak twojabrand.co/spring-sale-24 jest wyraźniejszy i zapewnia większą liczbę kliknięć niż twojabrand.com/kliknij-tutaj . Jest również bardziej szczegółowy niż yourbrand.co/spring-sale i nie będzie kolidował z przyszłymi kampaniami, takimi jak wiosenna wyprzedaż w 2025 roku.
  • Zachowaj spójność w formatowaniu tylnych połówek, szczególnie w przypadku myślników i podkreśleń.

Ponowne wykorzystanie linków

  • Kiedy edytujesz link, starsze wersje nadal działają. Aby wiele krótkich linków prowadziło do tego samego miejsca docelowego, utwórz link niestandardowy, korzystając z jednej wersji, a następnie edytuj go , aby korzystał z drugiej wersji. 
  • Lub użyj parametrów UTM. Możesz dodać parametry UTM do długiego łącza, aby skrócić wiele łączy do tego samego miejsca docelowego.
  • Uważaj na wielkie litery. Nie jest możliwe wielokrotne użycie tej samej, niestandardowej połowy obrony, ale można używać tych samych terminów z różną wielkością liter. Jest to dobry sposób na zabezpieczenie się przed błędami dotyczącymi wielkich liter podczas udostępniania linków (należy jednak pamiętać o miesięcznych limitach linków ).
  • Użyj domeny niestandardowej. Korzystanie z domeny niestandardowej prowadzi do wyższych współczynników klikalności i może pomóc wzmocnić świadomość marki i zaufanie . Pamiętaj, że domeny niestandardowe są dostępne tylko w przypadku płatnych planów subskrypcji .

Udostępnianie linków i kodów QR

Ponieważ linki Link-do, kody QR i Twoja strona Link-in-bio współpracują ze sobą , masz więcej możliwości udostępniania. Oto kilka wskazówek, jak skutecznie udostępniać treści:

  • Skopiuj linki, zamiast je wpisywać ręcznie. Aby zmniejszyć ryzyko literówek lub nieprawidłowej wielkości liter podczas udostępniania linków, zawsze kopiuj lub udostępniaj bezpośrednio z Link-do . Jest to najlepsza praktyka również w przypadku adresu URL linku w bio.
  • Nie zapomnij o kapitalizacji. Ponieważ w linkach Link-do rozróżniana jest wielkość liter, należy zwrócić uwagę na czcionkę, której używasz do ich udostępniania. Używaj tylko wielkich liter, jeśli link rzeczywiście jest pisany wielką literą.
  • Upewnij się, że Twoje kody QR można zeskanować. W przypadku kodów QR należy również pamiętać o kontraście kolorów. Przetestuj swoje kody QR przed sfinalizowaniem projektu materiałów drukowanych lub cyfrowych.

Dbanie o bezpieczeństwo odbiorców

W Link-do ciężko pracujemy, aby Twoje konto było bezpieczne . Aby pomóc chronić Twoich odbiorców, w naszych Zasadach dopuszczalnego użytkowania opisaliśmy rodzaje treści, które można i nie można udostępniać za pośrednictwem naszej platformy .

Oto kilka dodatkowych sposobów, w jaki możesz zapewnić bezpieczeństwo swoim odbiorcom:

  • Nie przetwarzaj danych osobowych (PII) za pośrednictwem swoich linków. Nie przetwarzaj żadnych informacji umożliwiających identyfikację, gdy ktoś wejdzie w interakcję z Twoim linkiem, kodem QR lub stroną z linkiem w biografii.
  • Nie udostępniaj informacji umożliwiających identyfikację za pomocą długiego adresu URL. Pamiętaj, że długi adres URL jest publiczny — ludzie zobaczą go, klikając Twój link lub skanując kod QR — więc nie umieszczaj żadnych informacji umożliwiających identyfikację w długich adresach URL.
  • Użyj 2fa. Włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe na swoim koncie, aby uniemożliwić złym podmiotom uzyskanie dostępu do Twoich linków, kodów QR i strony Link-in-bio.

 

Nie odpowiedziałeś na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami